Δωρεάν μεταφορικά ζητούν οι online καταναλωτές από τους Έλληνες εμπόρους

Αποτέλεσμα εικόνας για free shippingΗ ευκολία του καταναλωτή είναι το σημείο στο οποίο θα πρέπει να δώσουν έμφαση οι Έλληνες έμποροι που ενδιαφέρονται να προσελκύσουν πελάτες εκτός συνόρων.

Αυτό είναι ένα από τα βασικά συμπεράσματα έρευνας που πραγματοποίησε η PayPal και η Ipsos αναφορικά με τις online εγχώριες και διασυνοριακές αγοραστικές συνήθειες με τη συμμετοχή περισσότερων από 28.000 καταναλωτών σε 32 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Οι κυριότεροι παράγοντες που δύνανται να ωθήσουν τους αγοραστές να προβούν σε αγορές από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ξένης χώρας περιλαμβάνουν τα εξής: τα δωρεάν μεταφορικά (επιλέχθηκαν από το 46% των διαδικτυακών καταναλωτών), ένας ασφαλής τρόπος πληρωμής (44%), ακολουθούμενος από τα αγαθά που ενδέχεται να είναι δυσεύρετα σε τοπικό επίπεδο (40%), την εμφάνιση της τιμής σε τοπικό νόμισμα (37%) και το χαμηλότερο συνολικό κόστος (35%).

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.