Το Elder Scrolls Online;


Δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι, αλλά ήταν σίγουρα κάτι που υποψιαζόμασταν τα τελευταία χρόνια: η Zenimax Online όχι μόνο έχει αναλάβει την ανάπτυξη ενός ΜΜΟ στον κόσμο τωνElder Scrolls, αλλά έχει προχωρήσει και αρκετά, αφού εργάζεται πυρετωδώς στο projectεδώ και αρκετά χρόνια!
Όπως ήταν αναμενόμενο, το Elder Scrolls Online δεν έχει καμία σχέση στο στήσιμο και τους μηχανισμούς με ένα κλασικό Elder Scrolls παιχνίδι: άποψη τρίτου προσώπου, γραφικά πιο ανάλαφρα (τύπου Amalur) και ξεκάθαρος διαχωρισμός κλάσεων που αποτρέπει την υπερανάπτυξη ενός χαρακτήρα που κάνει τα πάντα.
Στο τιμόνι του εγχειρήματος βρίσκεται ο Matt Firor, γνωστός από το Dark Age of Camelot: το εξαιρετικό ΜΜΟ έγινε δημοφιλές για τον μηχανισμό Realm vs Realm, δηλαδή το μαζικόPvP μεταξύ των παρατάξεων με σκοπό την εδαφική κατοχή στον χάρτη του κόσμου. ΗBethesda δεν ασχολείται με την ανάπτυξη του παιχνιδιού, αλλά έχει καθαρά συμβουλευτικό χαρακτήρα και εμπλέκεται μόνο σε θέματα ιστορικού περιεχομένου, ώστε να υπάρχει συνοχή με προηγούμενους τίτλους.
Στο παιχνίδι λοιπόν θα υπάρχουν τρεις μεγάλες παρατάξεις, με καθεμία να απασχολεί τρεις διαφορετικές φυλές. Υπάρχει το Ebonheart Pact με τους ArgoniansDark Elves,Nords, η Aldmeri Dominion με τα KhajiitWood ElvesHigh Elves και η DaggerfallCovenant με OrcsRedguardsBretons. Αν και θα υπάρχουν instanced αρένες μάχης γιαPvP, το κέντρο της μάχης θα είναι στην επαρχία της Cyrodiil που βρίσκεται στο κέντρο του χάρτη, όπου θα γίνονται μαζικές πολιορκίες με εκατοντάδες παίκτες για την κατάληψη τηςImperial City. Σημειώστε ότι θα υπάρχουν φυσικά PvE instances για ομάδες (πέντε μελών), αλλά και σημεία για public quests όπου καθένας μπορεί να συμμετέχει.  O κόσμος τουTamriel είναι πραγματικά τεράστιος και παρόλο που έχουν ανακοινωθεί κάποιες περιοχές για το λανσάρισμα του τίτλου (ElsewyrMorrowindSkyrimSummerset Isles), δεν θα είναι εξαντλητικές… να αφήσουμε κάτι και για τα expansions, σωστά;
Ξεχάστε επίσης το γνωστό aggro table: δεν υπάρχει! Τα τέρατα επιτίθενται σε όποιον θέλουν και δεν μπορείτε να τα χειραγωγείτε τόσο εύκολα. Κάθε χαρακτήρας έχει και μιαUltimate ικανότητα η οποία χρειάζεται να γεμίσει πρώτα από μια Finesse Bar (αρκεί να παίζετε σωστά κι έξυπνα). Γίνεται επίσης αναφορά σε ‘συνδυασμούς’ ικανοτήτων μεταξύ των κλάσεων: για παράδειγμα χρησιμοποιείται ένας Rogue που ρίχνει λάδι στο έδαφος, ενώ ένας Mage μπορεί να βάλει φωτιά για να κάψει τους αντιπάλους. Τα αρχέτυπαHealer/Damage/Tank πάντως, φαίνονται να διατηρούν τις ισορροπίες και καθένας έχει τον δικό του, ξεκάθαρο ρόλο. Στους μηχανισμούς, ξέρουμε ότι όλοι θα χρησιμοποιούνstamina για να τροφοδοτούν τις ικανότητες, ενώ λόγος γίνεται και για ένα σύστημα με ‘random events’, αλλά δεν υπάρχουν περισσότερα στοιχεία ακόμα. Τέλος, έχει επιβεβαιωθεί ότι θα υπάρχει πλήρες voice acting.
Ακόμα είναι νωρίς για πολλές λεπτομέρειες, αλλά έχουν επιβεβαιωθεί ότι θα υπάρχουν κάποια βασικά στοιχεία που περιμένουμε από ένα ΜΜΟ: θα υπάρχει, για παράδειγμα,crafting και υποστήριξη για mounts, αλλά και reputation system (με τα guilds τωνFightersMagesThieves και Dark Brotherhood να προσφέρουν αποστολές και ανταμοιβές), όμως δεν ξέρουμε ακόμα πώς θα λειτουργούν αυτά. Αντίστοιχα, κλασικά συστατικά των Elder Scrolls που απουσιάζουν είναι η δυνατότητα να γίνετε λυκάνθρωπος ή βαμπίρ, ενώ δεν θα πρέπει να περιμένετε δράκους στο παιχνίδι…
Αυτά είναι τα πρώτα στοιχεία και σίγουρα υπάρχει αρκετός ενθουσιασμός! Περισσότερες πληροφορίες, σύντομα… μέχρι τότε, σχολιάστε το παιχνίδι στο αντίστοιχο forum thread!

Πηγή:pcmaster.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.