Ένα κοινωνικό δίκτυο που παίζεις παιχνίδια και σε ανταμείβει!


Αρκετές φορές έχουμε καθίσει να σκεφτούμε αν θα υπήρχε κάποιος τρόπος να κερδίζουμε κάτι παραπάνω από την ενασχόληση μας με τα video games, πέραν της ψυχαγωγίας, και πάνω στην ώρα έφτασε η ανακοίνωση του Raptr (κοινωνικό δίκτυο για gamers) για το νέο πρόγραμμα ανταμοιβής των gamers για να παίζουν τα αγαπημένα τους παιχνίδια, ενώ κρίνοντας από τους χορηγούς (Microsoft,BlizzardLogitech κ.ά) καταλαβαίνει κανείς τη σοβαρότητα του εγχειρήματος.
Raptr
Το πρόγραμμα Raptr Rewards έχει ήδη ξεκινήσει σε στάδιο beta και προσφέρει δωρεάν παιχνίδια, αποκλειστικό in-game υλικό (αντικείμενα, οπλισμό, νέες πίστες κλπ.), εκπτωτικά κουπόνια για περιφερειακά σχετικά με τα παιχνίδια, και διάφορα άλλα δώρα για τους χρήστες.
Ας δούμε, όμως, για ποιο λόγο γίνονται όλα αυτά…
Αφού ο χρήστης εγγραφεί στο κοινωνικό δίκτυο (μετρά ήδη 12 εκατ. ενεργούς χρήστες), τότε το Raptr ξεκινά να μετρά τον χρόνο που ξοδεύει παίζοντας σε διάφορες πλατφόρμες, όπως Xbox 360, PS3 ή PC. Σύμφωνα με το Raptr, οι πληροφορίες (παιχνίδι, ώρες ενασχόλησης κλπ.) συγκεντρώνονται και αποστέλλονται στις εταιρίες gaming, χωρίς να αναφέρεται το όνομα του παίκτη, οι οποίες με τη σειρά τους βγάζουν εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα για τις προτιμήσεις και τις συνήθειες των gamers συνολικά.
Ωστόσο, αυτές οι πληροφορίες είναι επίσης πολύ χρήσιμες για την στοχευμένη επιβράβευση των gamers από τις εταιρίες, οπότε η Raptr αποφάσισε να λανσάρει πριν από λίγο καιρό ένα σύστημα “φήμης”, που κατατάσσει τους χρήστες ανάλογα με τις ώρες που πραγματικά έχουν ξοδέψει επάνω σε κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι. Για παράδειγμα, για το Call of Duty: Modern Warfare 3 ο “Χ” gamer έχει βαθμό “Elite” (υπάρχουν 6 βαθμοί – Newbie, Amateur, Experienced, Dedicated, Hardcore, Elite). Καταλαβαίνετε ότι τα δεδομένα αυτά είναι σημαντικά εργαλεία στα χέρια των χορηγών και των διαφημιστών.Για του λόγους το αληθές, πρόσφατα η Raptr ήρθε σε συμφωνία με τη Logitech, με τη δεύτερη να προσφέρει έκπτωση 60% για τα περιφερειακά Call of Duty της εταιρίας, σε όσους gamers είχαν φτάσει σε συγκεκριμένη “φήμη” για το παιχνίδι Call of Duty: Modern Warfare 3. Η επιτυχία αυτής της εύστοχα…..στοχευμένης προσφοράς ήταν τόσο μεγάλη, ώστε η Logitech αποφάσισε να προσφέρει ακόμα περισσότερες εκπτώσεις!
Raptr Rewards
Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει κάτι “ύπουλο” στην όλη ιστορία, καθώς η Raptr δεν χρεώνει για κάνεναν λόγο τους gamers (π.χ. κάποια συνδρομή), αν και δεν ξεκαθαρίζει με ποιον τρόπο θα κερδίσει χρήματα. Πάντως, το σύστημα βολεύει τόσο τους gamers, όσο και τις συνεργαζόμενες εταιρίες που αποκτούν γνώση για την καλύτερα στοχευμένη προώθηση των προϊόντων τους, αλλά και για την επιβράβευση των “πιστών” με αγαθά που μπορεί να μην έχουν καμία αξία για τους περισσότερους, ωστόσο, μετράνε για τον συγκεκριμένο gamer.
Μέχρι τώρα, η beta έκδοση του Raptr Rewards έχει μοιράσει βραβεία που η συνολική αξία τους ξεπερνά το $1 εκατ., αλλά πρέπει να σημειωθεί ότι ο κάθε χορηγός έχει το δικαίωμα να ορίσει ποσότητα νικητών (π.χ. οι πρώτοι 100), χρονική περίοδο διεκδίκησης του δώρου (π.χ. 1 μήνας) και γεωγραφικά κριτήρια (αποκλειστικότητα ανάλογα με τη χώρα).
Τέλος, να αναφέρουμε ότι ήδη συνεργάζονται με τη Raptr οι:
  • Atlus (χορηγία αποκλειστικών in-game αντικειμένων)
  • BioWare (δωρεάν in-game συλλεκτικά αντικειμένα για το Mass Effect 3)
  • Blizzard (χορηγία πρόωρης πρόσβασης στη beta έκδοση του Diablo III)
  • Gunnar (μεγάλες εκπτώσεις σε γυαλιά gaming)
  • Logitech (μεγάλες εκπτώσεις στα περιφερειακά Call of Duty G Series)
  • Microsoft (χορηγία Gold συνδρομών στο Xbox Live και δωρεάν παιχνίδια)
  • Microsoft-Mojang (χορηγία σχετική με το Minecraft)
  • Perfect World (δωρεάν in-game αντικείμενα για το Blacklight: Retribution)
  • Trion (χορηγία σχετική με το Rift)
  • Ubisoft (πρόωρη πρόσβαση στο Ghost Recon Future Soldier για 30.000 fans)

Πηγή:techgear.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.