Εκτός λειτουργίας παρέμειναν για ώρες οι υπηρεσίας νέφους της Microsoft



Εκατομμύρια χρήστες αδυνατούσαν το πρωί της Παρασκευής να συνδεθούν στις υπηρεσίες νέφους της Microsoft, όπως το Hotmail αλλά και το καινούργιο Office 355, η διαδικτυακή έκδοση των δημοφιλών εφαρμογών γραφείου. Σε συνδυασμό με αντίστοιχα προβλήματα στις αντίστοιχες ανταγωνιστικές υπηρεσίες όπως το Google Docs, το μπλακάουτ είναι πιθανό να δημιουργήσει επιφυλάξεις για τις online υπηρεσίες εργασίας και αποθήκευσης.

Περίπου τρεις ώρες διήρκεσε το πρόβλημα στο Hotmail, το Office 365 και την υπηρεσία αποθήκευσης SkyDrive, από τις 06.000 μέχρι 08.30. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, η διακοπή φαίνεται να προκλήθηκε από αστοχία του συστήματος DNS (το οποίο αναλαμβάνει να μετατρέψει τις διευθύνσεις τύπου www.in.gr στις εγγενείς διευθύνσεις του Διαδικτύου, με τη μορφή 123.43.650.05).

Είναι η δεύτερη φορά που σημειώνεται διακοπή σε υπηρεσίες της Microsoft σε διάστημα ενός μήνα. Την προηγούμενη φορά, ένα πρόβλημα δικτύωσης άφησε εκτός λειτουργίας το Office 365, δύο μήνες μετά τα εγκαίνιά του, καθώς την εταιρική υπηρεσία CRM Online.

Ανάλογα προβλήματα έχουν πάντως εμφανιστεί και σε άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες «νέφους» (cloud computing), οι οποίες προσφέρουν λογισμικό και αποθηκευτικό χώρο μέσω του Διαδικτύου, αντί να απαιτούν την εγκατάσταση προγραμμάτων στους υπολογιστές των ίδιων των χρηστών.

Μπλακάουτ έπληξε την περασμένη Τετάρτη το Google Docs, τη διαδικτυακή σουίτα εφαρμογών γραφείου που προωθεί η Google ως απάντηση στο Office.

H διαφορά όμως είναι ότι το Office 365 χρεώνεται, γεγονός που ίσως αυξάνει τις απαιτήσεις των συνδρομητών για αδιάλειπτη λειτουργία.

Αρκετές διακοπές έχουν σημειωθεί εξάλλου στην υπηρεσία EC2 της Amazon, μέσω της οποίας οι συνδρομητές μπορούν να νοικιάζουν πρόσθετη υπολογιστική ισχύ και αποθηκευτικό χώρο.



Πηγή:in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Παλαιοτερες αναρτησεις
Από το Blogger.